kiSaH

Klu ade kesempatan @ free kt ujung minggu
aku selalu balik umah
cz jarak umah ngan tmpt aku bljr xde la jauh sgt
ermmm
tiap kali balik
mesti dan akan terserempak ngan seorang pakcik
klu korg tgk die pun
mst terdetik dalam hati korang
"ciannye pakcik nie"
die peminta sedekah...
kaki nye hanya ada satu...
jalan sambil heret kaki 2..
sedihnya..
nape jadi cm 2??
xkan die xpernah kawen dan punyai anak???
klu ye..
mane anaknya sehingga membiarkan bapanye begitu??
kdg2 aku terfikir...
cam ne kehidupan die???
siapa yg jge mkn n minum die??
siapa y uruskan sakit demam die???
klu la kite d tempat pak cik 2..
pe y kite akn wat????
die mungkin da x d terima utk bkerja
sbb itu mnjd peminta sedekah...
pak cik 2 akn naik bas ke kb...
kdg2 die mencuba nasib d bus10 pasir puteh...
ciankan...
huhuhu...
aku xkn biarkan org tua aku merempat...
tiada siapa y akn wat parents dorg merana...kan???
INSYAALLAH

0 lying to myself: