kuchiwa :-(



wa.....sedih ble dapat msg sal status bear kt fb nie...status die berbunyi (jika baca bru ade bunyi okeh).

PERHATIAN KPD PLAJAR IPGM KSM sem 1,2010 tarikh daftar ialah pd 4hb bdasarkan BPG..bkn 18hb spt y diwar2kan sblm ni...sbrg keraguan cal HEP sndiri ye... p/s: maklumat ini disampaikan oleh en.mat HEP...tenkiu

baru je ase start cuti....
batch lpas lewat jew..nape ktorg ni asyik di anak tirikan??huh!!
xsuke blik mktb awl2...
bkn ade pe pon,,warghhh3X!!!!!!
tensen...

9 lying to myself:

aiSyah said...

hahaha..
sbr2..
sume mktb same ke ek?
sy xtw lak bile mktb kt0wg msuk blik

ispiderz said...

pendaftaran mktb tok sem 1 sume sme jew....

zikeryhassan said...

cam hanjengs sgt kn?
aku bru nak sonok2.
hampeh tol!
mencikk

ispiderz said...

2 la pasal..ngok tol la...bnci aku....biol,,,sume ade lah,,

nursyafiqashafie said...

ist,.bek ko doa bbnyk jgn kelas kt blok admin,.hahaha

ispiderz said...

cka sengal..biol...aku nk dok class y sme la,,sbb kaen batek aku x amek,,hahaha..aku doa die dok jauh.,..

akmal farahin said...

aku tak pat time . tak prepair ape2 pun . shit !

ispiderz said...

2 la,,,sengal jew,,,hua3x..awal ngat 2 nk blik mktb

nursyafiqashafie said...

okay cyg,.ko doa la ppe pon,.hahaha