2nd award...




salam

1.Thank & link the person that gave u the award
thank you to miss kepa coz sudi memberi award to me..agak terharu coz baru ade duaaward..huhu.....

2.Pass diz award onto15 bloggers u've recently discovered n think are fantastic
mk ii,,,ramai naw,,hurm,,yang mane terlarat je lah ye,,xpon sesapa yang nak award ni,,amek la,,xyah segan.okey,,, :-)
  1. zikeryhassan
  2. cka
  3. syafiq :-)
  4. soyuz
  5. keyoo-reza
  6. akmalfarahin
  7. atie
  8. hazwan



3.Contact said blogsand let them know they've won the award

4.State 7 things about urself
  1. saya bakal guru,,opss,,lambat ag tuh
  2. sy syg famly sy,,saya sayang die,tapi die xsyang saya dan dia xtahu saya sayang dia.. :'(
  3. saya sangat rindukan mDh :'( kan best kalau dia masih ada,mesti saya x macam ni
  4. saya sangat manja dan saya suka teddybear,kenapa pon tak tahu ...dan saya mudah menangis..
  5. saya suka berkawan,jangan cari pasal dengan saya...taksuke!!
  6. saya suka coklat,,coklat putih sedap sangat2x,,,bestnye,,,
  7. saya ada 3 orang kawan yang bernama syafiq,,, kadang2 tertukar2,,ngee3
sekian

0 lying to myself: