cubaan

hari tu, kita bosan. kita cuba naseb skype anak orang tuh (budak rendang) hahahaha....
walaupon hanya menghantar mesej noktah banyak-banyak...hehe
dan....
ianya berbalas....wah,excited nya...eh kejap..lupa la excited ke tidak, rasanya tidaklah seexcited dapat mesej dari UdAnGTerbAkAr. hehehe..
huh, abaikan, sebab tak penting pon.
kita nak tanya apa yang dia tak puas hati lagi, tapi malas la pulak sebab dia dah cakap cam ni 
    " tak guna nak fikir lagi, benda dah lepas, fikir pon, buat sakit hati n sakit kepala je
huhuhu....
dia pon dah lupa apa yang dia cakap kat seseorang tu. whateverlah, yang penting sekarang, dia dan kita, kita dan dia, dah berakhir,,okey..

2 lying to myself:

nursyafiqashafie said...

budak rendang,.do you meant budak rendang ipg??

ispiderz said...

yup,,die y rendang,,,