istiqomah yang tidak beristiqomah

seerti dengan tajuk entry : namaku yang tidak bernamaku... tak sesuai jek,,,,
takpe,,bukan nak cakap berkenaan yang seerti,tapi nak berceloteh berkenaan tajuknya,,,kalau tak,tak buat tajuk tu,kan,,sengalll,,,,,
ha,,,apa nak jadi ni, cakap lain,hati lain,,adeh!! susah la kalau macam ni :(
aduh,,kata itu penamatnya,tapi rasanya mcam bukan itu penamatnya, bila akan diletakkan titik kalau asyiknya lah diletakkan koma je,,adoyai,,cam mana nak cakap eyh,,hurmmm

susah kalau melibatkan kes ni..
nama kita je istiqomah,tapi kita tak tetap pendirian pon,,,
mana taknya,,,kita cakap itu penamatnya,tapi kita tetap wat macam biasa dengan dia,tak buat seperti mana yang kita bayangkan,,huhuhuhu..
kawan pon ada cakap dia dah buat macam tuh,takkan nak mengharapkan dia lagi???
hohoho....

bagi kita lah kan,,,
biarlah,,,dah penat nak pikir sal ni,,,kalau fikir,sedih,down gilew2x ubi keling,hihihihi...
biarlah masa yang menetukan...that it,,and full stop,,,,
just wait....
and
see...

apa pon,,,chill... :-)

2 lying to myself:

SheY PuLL said...

hahah xpew...
manusia kan..
boleh berubah dalam sekelip mate jew..:)

ispiderz said...

HUHUHU....KAN,,,SEKELIP MATA JEK,, :(