penat

sangat penat kot hari ini,,,,
seharian kami dibengkel membuatkan kaki kita lenguh seolah-olah mahu tercabut,nasib baik tak tercabut lagi,,hihihi
tanggam pulak??sangat penat kot buat tanggan,tak suka betollah,,,dek kerana amali la ni,terpaksa buat tanggam tuh..hihi,,tu lah,siapa suruh ambil rbt,,,hehe,,,ok what rbt,dri kos lain yang lagi memeningkan kepala,,,, :PPP
amali,macam tak amali jer...bosan lah,,tapi,,ok lah tuh,,,memenatkan badan,menyibukkan diri,buat kita lupakan segala apa jenis kesedihan yang melanda  untuk sementara waktu :) hidup mesti diteruskan...dulu kita kawan,sekarang kita masih kawan,kan..cuma kita dah tak mesej cam dulu :(
miss that,,,huhu

0 lying to myself: