bertekak

kami ketiadaan kerja dan bertekak adalah salah satu aktiviti kami,bertekak-tekak manja ye :)
bila kita bertekak pasal how much you love me?? cam dah tak ada topik lain je nak cakap kan..hihi...itulah kami,kan,,kebiolan dan kesengalan bertambah-tambah bila kami bergabung,meletop bak kata adam dan stacy :)
ok ok,,jawapannya ialah :

hundred times than ever,
thousand times than usual,
million times than normal
and
countless to say
and
feel that i love you

entah apa yang dia cuba nak sampaikan pon tak tahu lah,hahaha...

mDh kata : sukar memilih yang terbaik di antara yang terbaik..yang terbaik diantara yang terbaik adalah kamu..kamu adalah yang terbaik..terbaiknya kamu bagi saya... saya lah jodoh kamu,seandainya saya yang terbaik bagi kamu..pilihlah diantara yang terbaik,jangan lupa saya :)

p/s : mungkin dia yang tebaik untuk kita buat masa sekarang..lagipun somebody else just wanna make fun with me..berbahagialah dengan cinta yang entah bila akan berbalas..i'll pray for you :)

2 lying to myself:

mr.fareez said...

chantek la ayat tu...nk guna la...kui3...

iszieylyanziy said...

ayat y mane ni,,,hehehe,,,,tgk la ayt pkwe sape,,,hahahha :P