seharian


sudah habis menonton cerita Adamaya yang kita copy dari my roomate..kikiki..opsss!! tidur sampai kol 4 pagi semata-mata nak tengok cerita tu sambil chatting la,apa lagi..mahu nye terlentok kalau takat tengok je cerita tu,sekarang giliran ,anak yem aka rahimah tengok cerita tu :)
semua orang dah nak balik lah,adehh!! malasnya nak kemas bilik,mimpi apa la midsem pon kena kemas bilik,entah pape jek,padahal bayar kot dok kat asrama ni,menyampah meyampah kena kemas,kalau tak payah kemas bilik,dah lama cabut balik umah..
kejap kejap kejap,, is nak balik rumah??cam tak percaya je,,hahaha,,,, mestilah nak balik sebab duit dah tak ada dan bosan sudah menjadi penghuni setia di penjara ini,,haha,,opsss!! sejak bila bertukar jadi penjara ye???entah lah,bila-bila je lah :P

zikeryhassan saya nak pergi kL jugak lah,mahu pergi "menziarah"..huhuhu,,,
planning untuk cuti apa ye,ke kL,ke Penang,lagi mahu pergi mana ye???hurm,tengoklah dulu...mahu nyahkan dia dari hidup kita,buat selamanya..so kita ada masa selama 3 minggu :)

to zikeryhassan : 1 hb pagi ada gotong royong ye??hahaha,,bagos-bagos untuk k,u dan p.k.u (ckin) untuk melaksanakan tugas-tugas terakhir sebelum meletakkan jawatan kerana korang balik malam tu kan..hahaha,,,chaiyok-chaiyok bersihkan astaka tu bersama-sama beberapa kerat lagi budak kelas rbt 4 :P ,siapa lagi yang tinggal masa tu pon tak tahu lah :)


2 lying to myself:

izhar said...

mu g kl bukan takat nk menziarah je kot.sbb nk g cinema jugak sbb kelate xdop cinema.wakakah!!!

iszieylyanziy said...

excuse me,,aku nk p tgk kt penang megamall la,,hahah,, :P