aktiviti hari khamis

kelas pepagi macam biasa lah...tapi yang lainnya,hari ni EnWan suruh makan durian,,breakfastdurian la pagi tadi :) kita makan seulas je pon...plus air hundred plus :)
then buatlah kerja-kerja yang patut :)
budak laki angkut sabut then bakar...kami yang comel masukkan tanah gambut yang warna hitam tu dalam polibeg ..tak da cerita yang menarik la tentang pertanian hari ni :) tengok gambar dulu sebelum kisah pJ bermula :)

sesi mengopek durian :)



posing sebentar :)
haha

bunga cina kot...


kami yang comel :)

ececce...gaya mencangkul

zikery hassan chaiyok2x

beralih ke cerita PJ...mak aii..main pukul belon guna raket badminton di gelanggang squash..last last tangan jugak yang lebam kena bantai dengan raket tuh..gilak sakit...kena pulak tolak kat tepi dinding,bukan takat tu,kena seret pulak aii,,,terbaik,,tapi best..enjoy hari ni :)

group : shoki,syafiq n zik
mamu,leman n cek kem

mari dekat,,mari dekat :)
bukan nak bercerita tentang kfc..tapi mahu menceritakan bahawasanya selepas mengambil kfc dari anak orang tuh,menapak ke tangga lalu memulakan pendakian,,hahaha...
naik la tangga yang comel tu,lepas tu gedebuk...ada budak jatuh tangga..siapa entah,,hahaha...dengan selamba buat-buat betolkan makanan dalam plastik tu..nasib baik tak da orang,,kalau tak,malu gila la :(
sakit kaki...terhenjut-henjut (esok kot) hahaha :)



6 lying to myself:

Anonymous said...

kamu je yang jatuh tangga???teruk tak??luka ke

iszieylyanziy said...

kita la jatuh,,waa..malu2,,sakit gak,,huaaa..tulang lak tu y kne.isy3x...

budakcp2 said...

O.o?

izhar said...

1) mengopek durian ko?dop de cekoh durian eh???wakakah!!!
2) ape ke jadah ny main badminton ngan belon~ak penahh gak main cam2 tp masa kecik2 lu
3) ngaku je la mu hop jatuh 2.wakakah!!!

iszieylyanziy said...

budak co :)

iszieylyanziy said...

beb : mengopek bhasa standard ok
hahaha,,,kepelbagaian la,,pJ kn
3 ) aku malu nk ngaku la,, :)