demam

mahu mengatakan bahawasanya kita tengah demam,,huhuhu...bukan demam biasa seperti zikeryhassan,bukan juga demam panas mahupon demam bola tapi demam luar biasa iaitu demam result..hahaha...

cik ainul huda result kamu dapat berapa,,result kita tak gempak mana pon,,agak iri hati melihat kawan-kawan mendapat result yang tinggi,bila agaknya kita pon dapat result gempak cam tu,,ngee :)
tahniah to semua la bebudak ipg,,,dak-dak mizan,sem ni berkolaborasi lagi ye,,hahaha :)
to encik sentap : gempak kot result kamu walaupon beza 4 je dari kita,,ngeh3x,,atleast tinggi dari kita,,,makin kuat la sentapan dia nanti,,ngee :) selamat bersentap :)

demam elaun pon tetiba timbul masa nak update blog ni,,hahaha..hal ini kerana (ayat dalam penulisan karangan) elaun senior dah masuk,,,elaun kami bilakah??kapankah..cepat la masuk kerana ketiadaan duit yang amat ketara :(


16 lying to myself:

SYAFIQASHAFIE said...

nape tak umum rezuk ko bape???? :P

iszieylyanziy said...

hehehe,,,,da publish kt fb,,klu aku dpt 3.82 aku da publish kt blog doe,,hahaha

izhar said...

t ak buleh elaun ak blanje mu...wakakah!!!insyaAllah

iszieylyanziy said...

elaun pe izhar??hahaha

izhar said...

elaun makan~

iszieylyanziy said...

a'ah la beb,,ko xpenah blnje aku,,bek ko blnje aku b4 fly,,kang kempunan aku,,lalala.....

izhar said...

lalala~bfore ak x dpt elaun~lalala~

iszieylyanziy said...

da tu bile ko nk blik???huaa,,,will miss u la,,nhahaha

izhar said...

ak raya mesia thn nie.insyaAllah

iszieylyanziy said...

wah,,datang umh aku wei,,erkk,,hehehe

izhar said...

ko bile nk mai uma ak~

Ainul!! said...

cik is...sy xdpt ag result...hahahaha...nanti dpt nanges r jwbnyer..hahahaha...btol2..elaun sem 6 da masok..hahaa..sabo2..lalalalaa

iszieylyanziy said...

izhar : aku dtg bile ko mai jmput kau la,,

iszieylyanziy said...

cik ainul,,hahah,,,cm 2 lak..da dpt elaun da

Ainul!! said...

hahhaa..2 la pasal..ayah da sibuk tnyer psl result..hek3...

iszieylyanziy said...

haha,,xpe2,,mst dpt gmpk nye la result,,hahaha