lose

tidak sanggup lagi melalui semua ini...
kita tak sekuat orang lain...
salah kita??
semuanya salah kita...
untuk kesekian kalinya setelah sekian lama...
kini ia kembali menghantui fikiran...
menyesakkan dada...
dan menyakitkan...
tolong hentikannya...

10 lying to myself:

izhar said...

mu kena berenti lu baru org 2 ley berenti

iszieylyanziy said...

aku syg die la beb...siyesly aku syg die,,wpon aku tao die syg org lain...aku xley bhnti cm tu je sbb aku syg die sgt2

Anonymous said...

pasti akan ada hikmah disebalik apa yang terjadi,bersabarlah :-)

iszieylyanziy said...

time kasih anonymous y kita xtau sape,,huhuhuhuu

Ainul!! said...

huhuhu..masalah2...huhu

izhar said...

abes 2 x yah la berenti.go on je la

iszieylyanziy said...

ainul : big problem kan,,huhuh

iszieylyanziy said...

izhar : mg go on,,tp org 2,,kdg2 bg respom,,kdg2 x pon,,hurm

izhar said...

sesekali~
ku rasa teringin~
melewati~
hati mu yg .....(x ingt dah.betul ke idok lirik 2.wakakah!!!)

complicated la wei.papepn jgn + ngan stdy mu sudey...

iszieylyanziy said...

wah,,btol2,,,tp atleasta ku tao,,aku x bertepuk sblah tgnn,hahaha,,suke :)