putrajaya

ok,,hari ni 27 hari bulan ogos 2010...
pagi tadi dekat pukul 6 lebih sampai dekat hentian putra...
tup-tup kami ( kita,ckin,zik,cerah n sakinah) yang nak ke kajang terpaksa tukar bas...
nasib baiklah kita dah pakai kasut kita tu sebelah,,almaklumlah,,,
kita pakai wedges yang kena lilit-lilit tali kat kaki,,,
cantik kan,,,
cantik lah!!! baik korang kata cantik,,hahaha...
berbalik cerita tadi,,,
turunlah kita dari bas tu..turun-turun ambik bagasi,,,
tangan dok pegang bebear kita yang comel,,,
comel kan kita,,,secomel bebear tu,,hahaha
pak cik bas tu pon sponsorkan diri tuk bawak bagasi kita yang boleh dikatakan besar tu,,hehe,,,
sayang lebih la kat pak cik,, (padahal tak kenal,,dah tak ingat rupa dia..hahaha...jahat tak kita)hehe
sesampai di hentian kajang man (pakwe ckin) dah standby,,,
kita pon masuk je la dalam kereta ke putrajaya...
sesampai dekat rumah kakak si ckin kita buatla apa-apa yang patut...then,,,
gedebum!!! tdoq jom...hehe...
dapat cal dari anak orang tu,,,
yang heran, dia cakap baik-baik je,,,,
ayat yang mempunyai maksud yang tersangat mendalam "jaga diri elok-elok"
apa-apa je..malas nak fikir,,,sambung tdoq je....
chill.....

8 lying to myself:

nas said...

errr..maaf la is...aku kurang mengerti maksud ayat2 kamu..huhu :(

Gentleman Frog said...

Salam,

dah posting?

izhar said...

x cantik pn...wakakah!!!

iszieylyanziy said...

nas : pe y ko xpaham...

iszieylyanziy said...

frog : lom,,sbe @ pbs,,hehe,,tao???

iszieylyanziy said...

beb : xpelah,,aku sedar sape aku,,hahaha

nas said...

xpe2..
nie pasal personal kan..
ehehehhee.....mmg la kurang paham sket pasal certain ayat2 kamu..
xper2..its ok..

jom bace entri terbaru nas klik:

maksiat masih berluasa di bulan puasa!

iszieylyanziy said...

hihi ...tny je,,,klu mmpu jwb :)