tak pandai

ok,,,
kita mengaku,,,kita mengiyakan,,,
bahawasanya kita tak pandai....
tak adalah bodoh,,,,
cuma tak pandai nak kapel-kapel dengan orang senegeri,,,,,
apakah???? kenapakah???? boleh pulak????
bila kita cakap kawan kita gelak....
katanya kelakar....
pulak dah,,,dah memang tak reti...nak buat cam ne...
rasa macam kekok!!! tao tak,,,paham tak????
cam ne nak cakap erk???aish!!! pelik...
kita pon tak reti nak cakap cam ne..hihihi...
tapi memang tak boleh la...rasa cam janggal sangat....
kenapa jadi cam ni ye????
sebab trauma???tak kot!!! tak ada yang menyakitkan hati pon dengan bebudak kelantan...
siapa ada pendapat kenapa kita rasa cam ni...
kita sendiri pon dah naik lemak,,,eh salah!!! naik heran la...
bukannya kita anti dengan orang senegeri....
boleh je ngam...tapi nak lebih...
memang tak boleh,,,huhuhu
sorry kepada sesiapa yang terpaksa di reject...
tak apa,,,
jodoh ketentuan di tangan Tuhan...
kalau jodoh kita dengan orang senegeri kita kena la sesuaikan diri....
tapi kalau dah jodoh dengan orang bukan senegeri....
apa boleh buat....
kita terima dengan hati yang terbuka....
jap nak bukak hati :P
p/s : kena mintak petua dengan adik kita la,,,dia boleh je pasang ramai awek...ngah!!!mintak tips cikit kat k.long....hahaha :P

9 lying to myself:

syahira ariff said...

amboiiii
advance betul adik akak
nnti kongsi2 ya tips tu
=D

HaNTwO said...

wawawawawa kenapa ni?? kita kan 1 malaysia...

iszieylyanziy said...

hahahha,,da plik,,adik dok tukar kapel ngn org senegeri,,,kita xpndai la akak ,,hehehe

iszieylyanziy said...

hantwo : hehehe,,mmg la,,,xreti,,ngee,,,tp smgt s2 msia tetap ade,,xpernah luntur,,ececece,,,hahaha

zumiela7 said...

acer try mat saleh lak?? haha

iszieylyanziy said...

mak aii zaim,,,,,
dah pernah dulu,,,ngn orang jordon,,hahaha
dpt topup free,,,,tp mls nk speaking2 lak,,hehehe

izhar said...

pergh...melepas la ak kalu gnie...wakakah!!!sob3~papepn slamat berbhgia dgn pasangan hidup mu t.x kire la dari mana asal laki ko 2 nant

iszieylyanziy said...

hahaha,,,pelik tak aku,,,nak rapat cam ko ley la beb,,tapi nak lebih x,,maybe sebab aku tggu org len kot,,agpon ko bkn nk aku,,hahaha

iszieylyanziy said...

hahaha,,,pelik tak aku,,,nak rapat cam ko ley la beb,,tapi nak lebih x,,maybe sebab aku tggu org len kot,,agpon ko bkn nk aku,,hahaha