Saya dah kahwin :)


tengok,ni lah baju kita nak bersanding! haha

Kita dah kahwin ni :) Amboi cheq, merenyam nak kahwin ka? Kahwin dengan siapa?? Huaa.. Tak ada calon ni,,Hehe.. Okaylah,,,,sila abaikan tajuk entry ataupon tambah Kawan di hadapan tajuk dan menjadi KAWAN SAYA DAH KAHWIN :) Ngee :)

Tahniah lah kepada Siti Nur Hajar Ismail yang telah selamat diijabkabulkan dengan suaminya.. Semoga berbahagia hingga ke akhir hayat :)
dapat jumpa kawan-kawan sekolah rendah dan sekolah menengah! sangat best :)
antara soalan mereka dekat kita, 
is bila lagi? nanti jangan lupa jemput ye :)
is tak bawak pakwe ke??
is ni muka cepat kahwin!nanti jemput ye! hahha,,
sengal erk! tak pe.. Jodoh tak jumpa lagi,,,dah jumpa cheq jemput makan kenduri ke! lala :)


Dah nak balik dah ni! Sempat lagi berposing :)
Selamat Pengantin Baru Sayang :)
Semoga berbahagia :)



28 lying to myself:

cekmet said...

amboi2 khwn xajok
ahahha
:s

iszieylyanziy said...

@cekmet : hahaha,,kalau is kahwin is dah ajak dah,,wat gathering sama2 ngn blogger,,hehhe

cekmet said...

woo wooo
hebat
ok kita tungguuuuuuuuuuu
ahahhaha

iszieylyanziy said...

@cekmet : lambat lagi,,ahhaha,,tggu cek met dulu,,hahah,,ajak la deh :P

syed cinta semua said...

kawen jom..hahahah

iszieylyanziy said...

@ syed : hah,,terjah pon blog nie,,ahha,,ta terjah fb je ye,,,

sukahaha said...

isz bila lg? hehehe...

iszieylyanziy said...

@ matdin : huhu,,,da ada jawapannya kan,,xde calon,,hahahah

sukahaha said...

ehem2x.. yeke tu? ngee...

iszieylyanziy said...

@ mat din : ho la ni,,adeh,,,isy3x,,,hehe,,

fyda razak said...

semoga cepat btemu jodoh ye cik is :)

iszieylyanziy said...

@ fyda : haha,,terima kasih ye dear,,ngee,,,

azureEn said...

haha is amek aura kawen tu eh. tape3.. kalau sebut2 slalu insyaallah nnti kawen la tu. jgn lupe jemput! ^^

iszieylyanziy said...

@ azureEn : haha,,,kan,,kalau dah ada jodoh dan sampai seru nak kawen,,kawen lah,,is jemput semua! hehe :) thanks ye dear

syed cinta semua said...

cik is ni tunggu student dy sdri msok minang...hahaha...

iszieylyanziy said...

@ syed : hahahhaha,,betoi la tuh,,tunggu students masuk minang,,,ahahha :P

choirul said...

wah..... cantik nian....

ditunggu kapan kawin betulannya

salam kenal dari choirul huda

from indonesia

iszieylyanziy said...

@ choirul : dari indonesia ya mbak,,,hehe :) tahnkas for visiting me :)

aNnE said...

hehe smoga berbahagia untuk dia..:)

sis ni bila lagi ek?haha

iszieylyanziy said...

@ aNne : hehehe,,,xtao lagi la anne,,xde calon ag nie,,ahahha

zumiela7 said...

x sabo nmpk?? rileks2..x lamer da tue...huhuhu

iszieylyanziy said...

@ zaem : amboi,,xlme ape? lmbt ag,,haha

izhar said...

weh umah die ngan umah ak dekat jer~asal x singgah umah ak.wakakah!!!

sukahaha said...

isz malu2 lak hehe..

iszieylyanziy said...

@ beb : eleh,,ko kt indon,,eh,,umh ko msuk lorong mne?

iszieylyanziy said...

@ mat din : malu pasai pa,,huaa,,,

izhar said...

lorong ngadap ngan umah die.bukan lorong sebelah umah dio.haha.jange tukar lorong doh ler

iszieylyanziy said...

@ beb : owh,,,lorong parit air la kn,,belah alik sane???erk???ok2,,ngee,tao3x,,