Sick equal to sakit!!

Cikgu Is memasuki kelas!! Bunyi kerusi ditolak ke belakang diikuti dengan suara murid memberi salam SELAMAT PAGI CIKGU!!! Hahaha!! Apa ni??? Aish!! Praktikum nanti pada tahun 2012...POsting pulak nanti tahun 2014.. Sudah membayangkan perasaan sedang mengajar!! Excited nampak!! Pejam celik, pejam celik!! Cepat je masa berlalu!! Tahun depan dah 2011... Abaikan!!

Ramalan kaji cuaca meramalkan hujan akan terus turun menerjah bumi dan meresap ke dalam perut bumi!! Kalau tak meresap?? Banjir lah agaknya.. Hehe.. Apa yang kita melalut ni?? Adeh!! Penangan ubat nie!! Adakah kita salah makan ubat (sambil membaca label ubat tersebut) Oh, tidak!!! Betullah.. Ubat antibiotik dan ubat demam.. Tidak salah lagi!!! Cuma kemerapuan akibat memakan ikan kerapu barangkali,,,ade ke ikan tu? Entah!! Sudah Is!! Jangan merapu lagi!!





Sila lihat gambar-gambar yang ada!! Itulah gambar Iszieylyanziey Istiqomah yang sedang demam!! Hehe.. Demam pon sempat lagi posing yek!! Biasa lah!! Dah gila camera!! Hahaha.. Gelak Evil!! Ngee!! Tak ada motif actually.. Doakan kita cepat sembuh yew..hihi

p/s : gelang tangan kesayangan dah putus.. mahu nangis!!!!

14 lying to myself:

hans said...

hahahaha
tu la pasal

suka_haha said...

oloh!!! macam datin dh tu hehe.. main kat sini

iszieylyanziy said...

@hans : buka selalu!! hahaha

iszieylyanziy said...

@mat din : ok what jadi mak datin,,ahahha

eiysya zasya's said...

haha elok laa kalau still boleh posing walaupun demam.. mmg kuat semangat.. hehe~

iszieylyanziy said...

@eisya : hehe,,,memang semangat bab gambar2 nie,,hehe

nas said...

is,perlukah tayang gambar ko hah???
hahhahahaa....xleh blah la....nak je aku amek gelang emas tuh :P


kondom-kondom yang pelik dan pelbagai perisa! (18SX)

cham's said...

kalo gelang putus meh ganti dengan tali kambing eh..? emmmmbrreeek hehehe

thanks visit aritu.

iszieylyanziy said...

@nas : perlu kot,,hahaha ..xley amik!! dah simpan dalam peti,,haha

iszieylyanziy said...

@cham : tali kambing???ahahaha,,,,ley gak,,hehe

gigi rongak said...

haha.. selamat pagi cikgu

iszieylyanziy said...

@gigi rongak : pagi murid-murid!! hahaha

cik helena said...

demam tapi masih posing menarik.itu kuat namanya.haha

iszieylyanziy said...

@ cik hel : haha,,,kn,,kuat sgt tuh,,ngeee