Owh Dunia!

Gambar kami dok bergadoh! Rebutkan ISZ! ahha

Adoii.. Sana sini gadoh.. Sini sana gadoh.. Dah tu, pasai pa mengaduh! Getik! (gedik) Bila mahu aman.. Owh Aman.. Ku seru nama mu! Kang datang pulak orang yang nama Aman.. Ngee.. Kata sama-sama blogger kena berbaik-baik.. Jangan lah gadoh-gadoh! Tak dapat apa pon aih... Dapat sakit hati ada.. Tak pon sakit jantung.. Sakit paru.. Sedapnya kalau dapat makan nasi lemak paru (haha...tetiba)
Tak nak cakap banyak..,Opss..bukan vlog ni..ni blog...so tak cakap..tapi menaip! haha :P
Kita serumpun, ada tujuan yang sama, niat yang sama...
So, kembalikan ketenangan dunia blogging! :)
psst psst : nak komen entry saya komen lah,,tapi jangan lah komen dengan komen yang mengecikkan hati saya yang sedia kecik.. sob sob sob :'(

18 lying to myself:

zikeryhassan said...

kita dok tepi sudah. perhatikan je gelagat2 mereka semua.

iekasub said...

ziq: aku join kamu

iszieylyanziy said...

@ zikery : kan kan.. tengok,,and conclude,,haha

iszieylyanziy said...

@ ieka : join ape??lalala

noraim said...

erkk, igtkan apa lah. xpe², kita tgk jek. hihi.

iszieylyanziy said...

@ noraim : kan kan,,tgk je,,jangan wt pape,,nnt kte plak y kne

AH7 said...

huhuhu...dh mcm model

iszieylyanziy said...

@ ah7 : jadi la agensi pencari model! mbik is keje! hahahaha :P

+akufobia+ said...

kalau tak buat salah mesti takde sebab orang nak kecil kan hati kan.ayokk.

iszieylyanziy said...

@ fobia : ko pe hal??aku ade wt salah kat ko ke ape?fine,,kalau aku ada buat salah, aku mintak maaf

Bulan said...

TOL YUNK.IMEJ NK KNE BAIK KAN?EHEE
OPSS.BESO PLAK.XPE LA.EHEEE

HaNTwO said...

Sapa yang gado??

+akufobia+ said...

haa?salah?ada ke?

iszieylyanziy said...

@ bulan : kan yunk,imej kne jage,,ngeee

iszieylyanziy said...

@ han : alorh pok cik ni,,hahaha,,xde sape lah :P

iszieylyanziy said...

@ fobia : what so ever lah,,,

Raji berkata said...

aah gado2 puas ati kejap jer ;D
esok tu dah xpuas balik ati..
ye2 jer =.=

iszieylyanziy said...

@ raji : hah! betoi sangat la tu ceq oiii,,