Penat

Peace! No war! Lalala.. Baru sampai Putrajaya dengan selamat nya dari Sekincan... Carta alir perjalanan ISZ macam air mengalir.. Sekincan ke Kuala Selangor ke Ktm Sungai Buluh ke Bandar Tasek Selatan ke Putrajaya! Alhamdulillah! Opss!!! Perjalanan belom tamat! Esok mahu balik ke penang! Ummi!! Abah!! Angah!!! Kak Long balik esok!! Rindu meh! Muah Muah Muah! Doakan keselamatan ISZ tok esok ye,, Dah sampai rumah petang besok ISZ terjah korang! Papai korang! Muah2x.. Assalamualaikum,,, Jawab sayang! Tak jawab...Dosa..ngee.. Opss

10 lying to myself:

cika said...

buloh la...bukan buluh...ishh.....tdi tido la tu lam bas, tak bace senbod betoi2..

najihah sahami said...

muah3 jugak yunk..hehe..waa..KTM sg buloh. tempat mish salu tunggu tren kalau nak outing!!hehe....kalau mish kat kolej ley jumpa kan,.. hehehe

iszieylyanziy said...

@ cika : ko je y xbce ngn betol,,aku bce btol2

iszieylyanziy said...

@ mish : alaa,,mish ni,,mish xde kt kolej,,xleh jmp,,ngee,,,

noraim said...

ishh, berjalan sakan ye. nak ikut jugak. hihi.

i am S!L4H.. said...

blik penang? jom open table. hahaha

iszieylyanziy said...

@ noraim : jom jln2 jom

iszieylyanziy said...

@ silah : hahhaa,,jom!!! tgk wayang jom! haha

matdin said...

isz jadi fotographer dah skrg he3..

iszieylyanziy said...

matdin : bila masa pulak jadi photographer ni