Suka dan Duka

Saya bosan!
Saya pandang luar tingkap! (dah sampai Kota Bharu pon)
TETIBA!!!!!!!!!!!


Saya nampak awak!
Awak nampak saya!
Saya Terkejut!
Saya call awak! (cam ne leh terdial num awak!)
Awak tak angkat!
Saya text awak!
Awak ignored!
Saya sedih!
Awak mengelak lagi!
Terima kasih awak!
Reaaly need to back off!!
Saya nak nangis!
Tapi
Handphone saya jatuh!
Tak jadi nangis!

psst psst : sekurang-kurangnya saya tahu awak masih hidup dengan gembiranya,, dan yang paling penting,,awak sihat...

24 lying to myself:

cik Suka Suki@Atikah Latiff said...

waahhhhhh

iszieylyanziy said...

@ tika : apakah,,,huhu

ieyla said...

dia nak angkat,tp dia segan :D

iszieylyanziy said...

@ ieyla : atleast,,ley reply text is,,sobbing :'(

ieyla said...

esok lusa dia balas la tu...nak amek feel cket,da lame x mesej kan...
hehehe

iszieylyanziy said...

@ieyla : tak kot,,its over,,huhu,,,

Nazryn Mishar said...

takpaham . takpaham ~
lelaki kah ?

eRza farEeha said...

die silent nset kot..be strong ok!

iszieylyanziy said...

@ nazryn : hahah...yup! huuhuhu

iszieylyanziy said...

@ erza : yunk,,i tgk dia tgh pgg hp kot time tuh,,huhu,,xpe,,i time jek,,da 4 bulan,,

DuD said...

dia tgh tido kot... org pompuan ni mmg suka pikir mcm2

Cekodok said...

geng.. sabo je la geng... yang penting dia bahagia dengan cra dia.. :p

+akufobia+ said...

angau.haha.

adan said...

harap bersabar... kesian awak kan.. dia hilang ingatan kot..?

iszieylyanziy said...

@ dud : haha,,dia depan mata kot time tu

iszieylyanziy said...

@ cekodok : haha,,biaq p lah dia,yang pntg,,dia sihat :)

iszieylyanziy said...

@ fobia : angau dulu,,sekarang dah x,,sedih jek,,lalala

iszieylyanziy said...

@ adan : trying to be happy,, hilang ingatan??? tak mungkin,,

miss epa said...

sapakah dia?hee :)

iszieylyanziy said...

@ epa : tettt,,,hahaha :P

zikeryhassan said...

kat KB? nampak dia? hurmmm.


boleh aku teka sapa?

iszieylyanziy said...

@ zik : hurm,,unexpected,,, jauh aku bercuti kt penang,,xnk jmp die,,,tp jmp gak,,teka la teka la

DuD said...

erkk?? secret2 admire kat die ke?

iszieylyanziy said...

@dud : xdelah,,,kisah lama,,kawan lama