TerAkHiR!!


ISz dah terbang balik dah! Balik mana? Balik kayangan! Tengok gambar la! Kan nak terbang tu! Ngee... So kiranya malam ni malam last lah on9 di rumah terchenta.. Bila lagi nak balik mai sini tataw.. Nanti nak balik kampung pulak dah.. Malas nya nak naik bas esok pagi,, Bas kegemaran MesraLiner=9.30 pagi! Awak awak! Mai lah amik saya dekat sini! Haha.. Takpon , seru awan terbang jelah! Awan terbang!! ISz nak balik ni! Cepat mai ambik! Hahaha..

Balik IPG "terchenta" sama lah balik ke tempat yang membuatkan ISz busy gila! Gila tu! Jumpa kat Tampoi eh korang! Kenapa pulak? Sebab masuk wad gila! Haha.. Opss.. APa lah yang ISz mengarut nie! Mintak jauh lah aii.. Tak nak tak nak... Dah dah! Nak bagitau yang ISz akan busy je.. Assignment berlambak belom disentuh.. Nak hantar minggu depan! Oh My God! Memang kena struggle lah buat assignment.. Ok lah! Doakan ISz selamat sampai esok ye korang!

psst psst : ada sesiapa nak tolong kemaskan baju ISz tak? Ngee

26 lying to myself:

soffea said...

wah.. dah nak balik IPG.. awalnye.. tibe2 akak pon rindu zaman balaj kat IPG kat sarawak dulu.. wuwuwuuu T__T

AH7 said...

hahha...nak kemaskan nanti terlihat brg2 rahsia...xmalu ker?..hahha..ape2 pun selamat pulang...

iszieylyanziy said...

@ akak : huaa,,esok,,cuti dah habes :(..
jauh nye ip akak,,best x?ngee

iszieylyanziy said...

@ ah 7 : ahaha,,kemas baju jek! wekk,,, thanks abang din,,lalala

.:|kamaryeah|:. said...

semoga perjalanan esok lancar~

Bulan said...

suda2 la tue yunk cuti.jeles i.ahakss

iszieylyanziy said...

@ KAMARYEAH : THANKS DEAR :)

iszieylyanziy said...

@ bulan : haha,,jgn la jeles yunk,,,nnt i da bz,,huaaa,,, :P

kimchisu said...

kalo kita ada tongkat sakti, da lama tolong kms kn bju..uhukk ^^

iszieylyanziy said...

@ kinchisu : haha,,,tongkt da hilang ea yunk?ngee

annenyss said...

selamat menyibukkan diri.hv a safe journey.hehe :)

iszieylyanziy said...

@ anne : thanks dear :) maceh :P

zikeryhassan said...

siapkan esaimen sekarag weyh.

iszieylyanziy said...

@ zik : ko siapakn ,,aku tiru,,ok?ngee

aZie said...

wahhh~ seronok nye kalo dpt nek awan.. nak ikot isz gak lah... jujom isz..

iszieylyanziy said...

@azie : haha,,jom yunk

cekmet said...

naik bus molek mek
haha

iszieylyanziy said...

@ mek : okeh mek! molek2,, :P

fiezah91 said...

naik bas elok2.. haha.. apa pun, semoga selamat sampai ye :)

noraim said...

slmt menjadi gila. eh, busy gila. haha.

iszieylyanziy said...

@fiezah91 : thanks erk,,, ngee

iszieylyanziy said...

@ noraim : hahha,,,maceh yunk,,jom gila same2

FariehanIbrahim [LBC] said...

jgn lupa kim slm kt mktb naa, haha! ;pp

iszieylyanziy said...

@ LBC : haha,,amboi,,okeh2x

Gentleman Frog said...

salam,

semua terchenta apa cerita..

iszieylyanziy said...

@ frog : sehat,,hahaha