Happy Birthday IszieylyanzieyISTIQOMAHIstieyfazieyha

Happy birthday sayang! Okaylah.. Cakap pada diri sendiri.. Alamak! Dah 21 tahun rupenya.. Bak kata Amar, kalau ikut Islam, lepas je Magrib dah di kira hari lain.. Memang lah betul and kalau diikutkan Bulan Islam jugak, ISz lahir masa Bulan Ramadhan.. Ngee.. Bak kata PakcikManje, nak tidur dulu, kredit ada 2 sen.. Nak save wish besday CikKak! Aish!

22 April 1990-22 April 2011
Ummi selamatkan lahirkan puteri sulung yang sangat comel diberi nama Istiqomah! Terima kasih Ummi sebab mengandungkan ISz selama 9 bulan dan beberapa hari.. Terima Kasih jugak kepada Abah kerana errr.. kerana apa eh?? Err...Err... Paham-paham jelah ye.. Tak paham tanya Cikgu! ISz pon cikgu kan?? Opss.. Bakal Cikgu.. So xleh tanya! Haha :P .. Terima kasih abah, ummi, mak, ayah. mak cik, pakcik,sepupu sepapat sepipit dan yang sewaktu dengannya coz besarkan ISz dan jaga ISz sampailah ISz 21 tahun...


12 lying to myself:

Aisyah Kay said...

HB n have a blast day. may Allah bless u :)

adan said...

selamat hari lahir.. semoga panjang umur dan dimurahkan rezeki.. semoga dijauhkan dari segala jenis penyakit.. ^_^

eRza farEeha said...

hepy birthday yun..smoga pnjang umo murah rezki..

najihah sahami said...

isz!!happy birthday!!!!
:)

HAZWAN17 said...

happy besday isz.....

iszieylyanziy said...

thanks korang! sayang korang lebih! :P

nas said...

heppy besday is..
hehehe.. xsangke eh kita sebaya.. cuma aku lagi muda la :P

cik Suka Suki@Atikah Latiff said...

HB :) i love u more

caliph shuriken said...

hepi besday isz ^^

iszieylyanziy said...

thanks semua :)

hafiz hafizol said...

Owhh.. akak.. Hahahaha..

iszieylyanziy said...

@hh : akak la sgt