#1 SPONTANEOUS THURSDAY

WORDLESS WEDNESDAY hanya gambar..
SPONTANEOUS THURSDAY adalah ayat..


Hidup ini penuh kejutan,ada hari baik dan hari buruk,ada masalah dan kesulitan yang membuat kita menderita tapi tetap kita terjaga dan seringkali memaksa kita untuk membawa keluar yang terbaik dari diri kita sendiri.



20 lying to myself:

Bulan said...

spontan i komen...

i terkejut dan kaget semalam....=(

iszieylyanziy said...

@bulan : haha,,kenapakah??

SheyPull said...

alaoh...x link kat blog org pun...:(


JOM singgah blog saya nak... Wordless Wednesday #2 daa....

iszieylyanziy said...

@sheypull : laa,,xsuh pon,,ngee :)

misyamissyou said...

kite pnye xbpe nk jadi la spontanous thursday hari ni..huhuu

iekasub said...

wahhhh..speechless baca.huhu

Hans said...

ujian salah satu aspek kehidupan manusia

Review Filem Green Lantern Disini

caliph shuriken said...

wordless & spontaneous mcm serasi jaa ^^

p/s: tgk new en3 org lain rsa stres sbb menu edit post sy ada problem nk save, huh...

iszieylyanziy said...

@misya : kenapa pulak?

iszieylyanziy said...

@ieka : awat speechles??hahah,,xphm eh,,aku pon xphm,,hahaha

iszieylyanziy said...

@hans : sokong!

iszieylyanziy said...

@caliph : haha,,mmg serasi

nas said...

pelik2.... skjap wednesday.. skjap thursday...
pastu hari ni friday ape plak.. hahahaa

iszieylyanziy said...

@nas :haha,,tu la..friday hoilday,,ngee :P

cik helena said...

jumaat dah ne!hehe

iszieylyanziy said...

@cik hel : hahaha,,malas nak update,,hahaha :P updatekan,,wekks :P

Hans said...

hehehe
tq sokong
sebab tanpa ujian hidup kita tak bermakna

Maharaja Lawak Minggu 12

iszieylyanziy said...

@hans : betol tu,,ujian memang selalu ada untuk uji kite :)

HAZWAN17 said...

tabahlah dalam menghadapi dugaan ye isz...

iszieylyanziy said...

@wan : always wan,,thanks :)