Jadual

Kesibukan melanda di awal semester.. di tambah dengan tugasan "MAKAN HATI" dari hari ke hari.. Baru hari ke-7 dah terlebih makan hati.. Grr

Siapa pernah makan milo fuss? Padat maksimum kan? HA.. nak bagitahu macam tu lah jugak jadual kelas ISz.. Pagi sampai ke petang kot! Sem 4 yang membusykan dengan subjek yang memboringkan...


14 lying to myself:

zikeryhassan said...

zzzZZZzzZZzzZz

iszieylyanziy said...

@zikeryhassan : dah abes z,,sambung bljar mengira pulak,,,

Mohd Izzar said...

chaiyo2...^^

misyamissyou said...

gud luck la ye heheh :P

meaw said...

chaiyok2 tau isz..selamat belajar balik,hahaha :P

iszieylyanziy said...

@izzar : haha,,maceh2

iszieylyanziy said...

@misya : tq yunk! hehe

iszieylyanziy said...

@meaw : uwaaaaaaaaaaaaaaa
saje je,mntg2 la cuti pjg,,ahaha

caliph shuriken said...

pnah lalui jadual padat maksimum tu dulu, xmo lalui lagi, huh...

p/s: gambatte isz ^^

latest en3: ada apa dengan botol mineral

iszieylyanziy said...

@caliph : muahaha,,ye lah,,thanks bro

Hans said...

hahaha
biasalah tu
nanti bila dah tak ada kelas mesti rindu la dkt kelas yg padat tu

Kisah Seekor Anak Burung Kuning Yang Comel

мʋтɛ ƨтσяʏтɛℓℓɛя ♥ said...

sabarrr . normal kot. kehekh, wlupun belum prnah merasa.

iszieylyanziy said...

@hans : xkn kot,,haha,, :P

iszieylyanziy said...

@mute : hahaha,,dah ase sendiri baru tao,,wekk,,haha