Seusai SELAMAT PAGI CIKGU!

hari ini smua murid yang hadir masuk ke kelas baru :) Guru kelas tersebut memanggil nama murid-murid satu persatu untuk menanda kedatangan pada hari tersebut...

1.Rindu?
"Hadir ckgu"

2.Benci?
"Ada!"

3.Kasih?
"absent"

4.Sayang?
"Sakit cikgu"

3.TuLus?
"katanya melawat sayang cikgu"

5.Cinta?? Cinta...Cinta..."Cinta kemana?"tanya cikgu..

Rindu & Benci mnjwb: "Cinta tidak ada cikgu,tadi dia pulang"
Cikgu:"kenapa Cinta pulang??

"Rindu & Benci serentak menjawab: "Kerana Cinta tidak akan
hadir tanpa ada Kasih & Sayang yang tuLus Cikgu :-D


Aiyok!! MAcam mana kalau nama anak-anak murid ISz pada tahun 2014 macam ni??? Tettt... Menangis ISz dalam kelas tu sebab terharu! Hahaha


40 lying to myself:

zikeryhassan said...

haha. ni kau reka sendiri ke?

amna said...

best3! lengkap semuanya
kalau anak murid cikgu nama mcam ni, payah la nak ngajar kosa kata karang ;D

iszieylyanziy said...

@zik : ko rasa??hahaha,,

iszieylyanziy said...

@amna : tao xpe,,garu kepala cikgu bm n bi nnt,,hahaha

AbgferOz said...

kesian anak murid isz dpat cikgu yang senget dan bengkok mcam isz nie.. wakakakaka..

iszieylyanziy said...

@feroz : ape pulak,,,kesian ISz lah,,dapat anak murid gitu,,hahaha,,

ishiko said...

indon byk name camni rasenye..

iszieylyanziy said...

@indon : haha,,a'ah,,agknye lah,,ngee

♥ Frau Reen ♥ said...

rin cikgu..hee..nk bangga sat..jom jengah blog cikgu..wee!komen2 la ek..

purplelitto said...

sedap gak nama anak murid camni..senang nak ajar cara membuat ayat..haha..

iszieylyanziy said...

@rin " hahaha,,,cikgu eh,,selamat pagi cikgu,,haha

iszieylyanziy said...

@kim : haha,,byk la ko sennag,,,ssah ade r :P

♥ p a A n i ♥ said...

bestnyer! terharu bce ;)

Bulan said...

kreatif!
i nk letak nama anak cmtue la.tmbah tulus sorang lg =p

iszieylyanziy said...

@paani : haha,,terharu ek??haha

iszieylyanziy said...

@bulan : abes lah cikgu kat sekolah nnti yunk,,haha

cemomoi said...

jangan buat nama anak gitu... susah ati nanti

iszieylyanziy said...

@cemomoi : hahaha,,tu lah,, susah nak mengajar,,haha

caliph shuriken said...

klau nama diorg cmni xpe lagi.. klau nama ank sendiri cmni? ..abis laa jenuh menjawab, hukk...

latest en3: kl gangster

misz fae said...

haha..comeyl je kan...


jemput singgah blog fae:

http://fzhjmldn.blogspot.com/

misyamissyou said...

ttbe rase sedey lak bace ni..huhuu

chegu abbas said...

todia haih...

iszieylyanziy said...

@caliph : haha,,tu la pasai,,ssah gakk

iszieylyanziy said...

@fae : haha,,kan,,ur name,,remind me to someone,,huhu

iszieylyanziy said...

@misya : nape sdey2 yunk,,hepi2 ek,,,

iszieylyanziy said...

@chegu : ha,,cam ne ceq p ngajar nanti ,,haha

izhar said...

kenape ckgu nk nangis ckgu????

hyemynameisrasyid said...

ceywah.,double meaning disebalik kisah cikgu dan murid nya.,
-Alahai~

A retarded kitty said...

tersurat dan tersirat

iszieylyanziy said...

@izhar : sebab terharu doctor!

iszieylyanziy said...

@rasyid : hahha,,,double meaning eh,,ok la tu

iszieylyanziy said...

@kitty : ngee,,tersurat di sebalik yang tersirat :P

diana said...

ni kelas jiwa2 ke ni??
hahhha

iszieylyanziy said...

@diana : maybe,,haha

dayang said...

2014? wah..kita sama batch la ni ye..mgajar apa nnt cikgu? hee..sy sejarah.. 0.o

CintaKhadijah said...

nice! hihi..;)

iszieylyanziy said...

@dayang : wah,,sejarah???upsi ke??hahaha,,,kami ngajar kh bm pj,,,mne2 jek,,ngee

iszieylyanziy said...

@cK : ngee,,kan kan :P

FasiHaH SupiaN said...

suka baca nie....menarik! :)

iszieylyanziy said...

@fasihah : haha,,like jugak,,ngee