Ini takdirnya...

Tiap kali jumpa dia.. dia mesti akan cakap ayat yang sama... sampai dah naik bosan...

"aii gewe..makin comel lah bini aku ni" Isz tengok dia..then senyum..tak amik port...
"jom pergi jalan-jalan dengan aku" ISz cakap "ko belanja ek"
"bila aku boleh masuk meminang, agak-agak kalau aku masuk meminang,kau terima aku tak?" Isz senyum, wat tak tahu...


dia kawan,selamanya kawan,,apa yang dia cakap sikit pon tak buat hati terdetik nak couple dengan dia ke apa..tapi kalau ada masalah,mesti akan buat inrelationship dengan dia dekat facebook! sengal tak? Pastu mula la kena serang dengan perempuan yang mengaku awek dia..ramai kot.. Player sungguh dari sekolah rendah lagi perangai tak berubah...


Nie je satu-satu barang yang dia bagi.. Dia pernah tanya nak cincin tak? Isz cakap "ko gila?aku bukan makwe kau pon, nak beli cincin bagai,tak nak ah"

Malam tadi ISz dapat call dari kawan sekolah rendah

"ISz muhaimi accident" Terkejut, then sedapkan hati ingat accident biasa je..Tanya la balik
"teruk ke accident"
"teruk jugak"
"owh,pas tu okay tak?"
"dah tak da dah!" PErgh! gila sentap dengar khabar dia dah meninggal.. Terkejut.. Speechless kejap.. Innalillahiwainnailaihirajiun...


Setiap makhluk yang hidup pasti akan mati. Sesungguhnya kematian tetap akan menjemput insan untuk kembali kepada penciptaNya...

There's no birthday wish for him.. Al-Fatihah.. Takziah kepada keluarganya,,dan semoga arwah ditempatkan dalam golongan orang-orang yang beriman dan beramal soleh.. Amin..

5 lying to myself:

Ainul huda said...

al-fatihah.

Hans said...

al-fatihah
Allah lebih sayangkan dia

Himpunan Kata - Kata Hikmah Hans Hanis

miss epa said...

al fatihah.

ifwat said...

innalillah.. semua orang akan merasa mati satu hari nanti..

deqjamucuxx said...

al-fatihah ~