senyum



senyumlah even hati berada dalam sangat kacau..

senyumlah even hati bergelora dengan tangisan yang bakal dimuntahkan..

senyumlah even didepan ada masalah menggunung tingginya..

senyumlah even seseorang yang dinanti-nanti tidak lagi muncul dihadapan..

senyumlah even berakhirnya sebuah episod cerita..

senyumlah pada sesiapa dengan ikhlas..

kerana senyuman itu akan membuatkan kite kelihatan sangat indah...

kerana senyuman itu menampakkan kita seorang yang ceria...

kerana senyuman itu penawar segalanya :)





p/s : terima kasih untuk kesemua kesempatan yang diberikan :)

8 lying to myself:

shafifi said...

kalau la mampu senyum saat ni :)

iszieylyanziy said...

@fifi : kan,,,tapi kena senyum jugak! :)

emieysandra said...

senyumla, ehehe..xpun pi cari kwn yg suka senyum xpun tgk maharajalawak.huhu, bukan snyum dah..sengih abiss =.="

najihah sahami said...

mish dah senyum lebar ni. bila isz nak balas?haha

iszieylyanziy said...

@emiey : hehe,,tu da over,,kang jadi obor2 lak,,haha :P

iszieylyanziy said...

@mish : is senyum sokmo! :P haha

ctk said...

senyum lah bia nampk cOmey,bia ramai terpikat...hehehe

iszieylyanziy said...

@ctk : amboi,,,,xde y terpikat pon,,haha