Entry lelama

kebosanan kecelaruan keserabutan.. Lalu mengambil inisatif menggodek entry dulu kala,zaman bebudak *sekarang pon budak lagi!! lala.. Terjumpa satu komen ni :

Kadang kala rasa dihati itu sukar nak diungkapkan. Hatta terungkap pun, takkan sama dengan apa yang dihati. Tidak akan pernah sama 100%.

Setuju tak? Kalau tak setuju pon buat-buatlah setuju.. So let by gone be by gone.. I'm happy for your decision.. No need to hear your explanation.. Biarlah menjadi urusan antara ISz, kamu dan Allah s.w.t :)


P/s : masih membiasakan diri dengan ketiadaan facebook yang deactivated untuk sementara waktu


13 lying to myself:

caliph shuriken said...

ok, sy buat2 setuju, hikk...

iszieylyanziy said...

@caliph : hahhaa,,,setuju pasai pa tataw :P

nas said...

ehhh....
pasal iszieylyanziy????
ni korang ade ape2 kenih???
hahahhaa :P
gurau2

nas said...

eh.. silap bace blog ko ngan zikery
hahahhaa.. silapp2

ctk said...

huhuhu..memang xsme pon..adew mslh ngan boy fie..ayyoooo

iszieylyanziy said...

@nas : aku pon da pening ni,,haha,,

iszieylyanziy said...

@ctk : hahaha,,let it flow

hiro said...

sedak la ayat dia.

iszieylyanziy said...

@hiro : hukalah,,,ayat dia ag sedap kan :P

fiezah91 said...

haha.setuju dengan ayat tu. uhuhu..

p/s: deactivated fb? huyooo

Mohd Izzar said...

merajuk dgn fb ke? ke, ada org tertentu yg tak nk di tengok.. heheh

iszieylyanziy said...

@fiezah : dah active balik dah,,hahaha

iszieylyanziy said...

@izzar : amboi,,tekaan y kedua tu betol,,tapi da active balik da pon :)