Taklarat


makin hari rasa makin lemah..seriously..penat yang teramat..hari ni rasa penat yang teramat sangat,badan panas..sakit-sakit..tak tipu.. lemah tak berdaya...#menaip boley pulak kan? ni la kudrat yang ada..terpaksa bangun menyiapkan analisis kehadiran..tak ada analisis cam ni nak masuk exam nanti..side effect treatment hari tu mula react..tak terdaya menahannya..

teringat Ummi cakap hari tu,lepas buat treatement..
"Ujian yang HEBAT untuk orang yang HEBAT"


20 lying to myself:

ctk said...

wt treatment ape dear?

eh, suke r ayt tuh, ujian yg hebat untuk org yg hebat..hihi

Faieza Maddaru said...

gambar itu telah menarik hatiku....
orang hebat mmg selalu kena uji...kalau x manakan terserlah kehebatanny...hehehe

zikeryhassan said...

kau memang HEBAT pun.

budak penjara said...

klu x shat or x larat..mkn la ubat..ak pn x shat sngt ai ni..huhuh

Chuu Muqhlis said...

wah treatment ape tu??

Mohd Izzar said...

rilex luu.. :)

iszieylyanziy said...

@ctk : treatment spa,,haha :P

iszieylyanziy said...

@faieza : kan,,,sokong,,so semua orang hebat la

iszieylyanziy said...

@zik : perli la tu,,dah la ko,,xde mood nak gadoh

iszieylyanziy said...

@budak penjara : get well soon :)

iszieylyanziy said...

@chuu : hehe,,,xde pape lah :)

iszieylyanziy said...

@izzar : rilex la nie

aleen aiden said...

hu3,semoga semuanya baik2 saja untuk kamu.. :)

iszieylyanziy said...

@aleen : thanks :)

cik helena said...

ujian yang hebat untuk orang yang hebat?

:) betul la tu kan..

iszieylyanziy said...

@cik hel : kan,,betol sgt

AinsHa=( said...

sakitkan pembersih dosa dan sabar itukan separuh daripada iman..:)

iszieylyanziy said...

@anisha : agreed

cikpinky said...

ye..sy setujuu

iszieylyanziy said...

@bella : :)