Boleh tak?


boleh tak kalau ISZ cakap susah?
boleh tak kalau ISZ cakap cam ni?
boleh tak kalau ISz cakap tak boleh?
boleh tak kalau ISZ cakap memang tak boleh?
boleh tak kalau ISZ cakap ISz tak tahu kenapa cam ni?
boleh tak kalau ISZ cakap ISz rindu dia sangat-sangat, even dia dah menjauh :'(
boleh tak kalau ISZ cakap sejuknya salji yang turun tanpa henti kat kelantan? #tipulasalji


gambar tak ada kaitan



26 lying to myself:

ishiko said...

semua boleh isz..
sbb tu apa yg kita rasa >,<


keh3x.. sy lepak KL lagi..
xblk klate pn ag^^

iszieylyanziy said...

@ishiko : amboi3,,untungla ley lepak sane,,jeles :P

Apeach Blogspot said...

boleh saja.hihi.:P

zikeryhassan said...

TAK BOLEH!


FULLSTOP!


KAHKAHKAH

Juliet_iRa~" said...

selamat bercuti..

ehemmm ada mkna utk sape tu?;p

sjk bila kelantan ada salji?heee

missSenget said...

semua tak bole...


tak bole..!!

tak bole tau isz..

melainkn kalo salji betul2 turun kt klantn..

kekeke..

iszieylyanziy said...

@apeach : hahha,malaysia boleh eh

iszieylyanziy said...

@zikery : haha,,awat tak boleh,,bg aku sepoloh sebab :P

iszieylyanziy said...

@juliet : hahha,,untuk sesape,,lala,sejuk taw salji nie,,hehe

iszieylyanziy said...

@miss senget : haha,,,nanti is nak g ambik ais kt peti,,pas tu balik kat atas! yeay,,salji da turun :P

hafiz hafizol said...

ape ko meroyan nie?? hahaha

iszieylyanziy said...

@HH : ish,,meroyan sebab salji turun! hahaha :P

AinsHa=( said...

boleh je akak, takde sape nak halang~

iszieylyanziy said...

@ainsha : hikhik,,maceh!

Ungu Violet said...

boleh ajerrr...hihi

kelantan sejuk skang nih...huhu

Hans said...

boleh jer
:-)

iszieylyanziy said...

@ungu : ahha,,musim salji la akak,,haha

iszieylyanziy said...

@han : haha,,eh??ok2,,maceh

sya hassan said...

a'a siyes klate sejuk cam salji turun.. hahaha

iszieylyanziy said...

@sya : kn kn,,tp ari ni da pnas,,salji xtrun da

eRza farEeha said...

wah3..hihi..sabo ye yunk...someone y terbaek utk kamu xsmpi lg..:)

ctk said...

isz...ckp je apepOn,sume org der prasaan :)


isz sgt lawa lerrrr :D

iszieylyanziy said...

@erza : haha,,always :P

iszieylyanziy said...

@ctk : uwaaa,,malu malu,,wink wink! hahah :P

ILA HonEyBuNNy said...

ya..katakan bolehhh....hehe

rindu sapa neh yunk..ehhehhe

iszieylyanziy said...

@ILA : katakan boleh! rindu budak benama fikri hafiz! muahaha :P