#10 Spontaneous Thursday


Kenapa perlu ingat kenangan lama yang pahit yang pernah menyakitkan kita dulu sedangkan kini kita punya sebuah kehidupan gembira yang jauh lebih baik :)

36 lying to myself:

cik ika said...

btol3..:)
nobody perfect.

cik ika said...

kngn lme bila da musik jjiwa memang susah nk d lkn..but try to enjoy urself

iszieylyanziy said...

@cik ika : hehe,,layankan je lah,,atleast pengalaman mengajar kita :)

DianaAzis said...

semalam cuma untuk dikenang, hadapilah hari ini dan hari mendatang dengan lebih bersemangat.. :)

TwIstiEs*meSti Mau* said...

:) betol..be smila alwez,who know tomorrow never may not be..
fail sikit bahasa omputih ni..hhaa

misyamissyou said...

betul..be happy :)

iszieylyanziy said...

@diana : hehe,,kan,,ari baru,,semangat baru

iszieylyanziy said...

@twieties : haha,,kan,,atleast mencuba,,nevermind

iszieylyanziy said...

@misya : kan,,hidup ni terlalu bermakna untuk sedih

★ aIsyaH ★ said...

yeah!bt0wl ue..
y lps biarkan jd pengalaman..
lgkh ke hdpn dgn senyuman..^^

LAici KAng Ais said...

yessssss!!!right:)

Miss Purple Ungu said...

kngan lama akan jadi pengalaman yg berharga suatu hari nanti :)

hafiz hafizol said...

yeah.. SETUJU.. 101%

TiraPengemis said...

setuju miss purple ungu 102%

Yatie Awang said...

tinggalkan apa yang telah berlalu, cari pengidupan baru yang lebih baik

Abah...bagi balik tangan Ita

~Nana BamBam~ said...

orang kata buang yang keruh ambik yang jernih :)

Ungu Violet said...

takyah nak ingat2...buang karan jek...hihi..:)

ILA HonEyBuNNy said...

betul tu dear...

ila suka ingat kngn lama...sdgkn skrg happylagi..sob3..

ILA HonEyBuNNy said...

dear..pinjam ayat ne eh.

nak ltk kt fb..suka la.tq...ehheh

budakijaupendek said...

suka ayat ni!
follow here ^^

Juliet_iRa~" said...

heee..ingat y indah2 je..;p

eRza farEeha said...

yeahh..betol2..kita ad family y sentiasa syg ng kite kn..:)

iszieylyanziy said...

@aisyah : yeya! betul tu,,pengalaman je

iszieylyanziy said...

@laici kang : hehe,,,kan :)

iszieylyanziy said...

@purple : bila teringat,,kita akn tersengih sengsorang,,heee

iszieylyanziy said...

@HH : 101 je,,kenapa tak 1001,,haha :P

iszieylyanziy said...

@tira : haha,,102???cam num bilik je :P

iszieylyanziy said...

@yati : betul betul,,yang lepas tu biarkan berlalu

iszieylyanziy said...

@nana : ha,,yang ni lagi best,,haha

iszieylyanziy said...

@ungu : kan akak,,buang letrik je,,lala :P

iszieylyanziy said...

@ila : ambiklah yunk,,hehe

iszieylyanziy said...

@budak : sila,,and thanks

iszieylyanziy said...

@ira : dats y la buang yang keruh,,haha

iszieylyanziy said...

@erza : sayang family kite,,hehe

hafiz hafizol said...

untunglah ada org pakai ayat dia nak letak kat fb.. nak pinjam gak r letak kat fb boleh..??? agagagagagaga

iszieylyanziy said...

@HH : hahaha,,ngek,,untungla ade orang nak pakai XD,,silakan:)