yang terbaik??


A pious man will always be the BEST man, period.

10 lying to myself:

Noraim said...

errr, maaflah. sy tak faham pun maksudnya. hehe

iszieylyanziy said...

@noraim : haha,,maksudnya orang yang beriman selalu menjadi orang yang baik,, XD

Juliet_iRa~" said...

ehemm..

tak berapa setuju..;p

hee..

sbb ada org y 'alim = beriman' xbaik..huhuhu..opss bukan xbaik..kurang baik..

iszieylyanziy said...

@ira : tapi tak semua kan,,kebanyakannya baik kot

AinsHa=( said...

kih2, sokong tapi apa maksud period kat hujung ayat tu kak? 0_o?

iszieylyanziy said...

@aisha : ahaha,,ni mesti fikir peod kan,,muahhaa,,maksud die tempoh,,xde kaitan kan,,haha

Fauzan Zain said...

klu beriman semestinya dirinya baik..

ahsfantasy24 said...

Setuju,
biar dia jadi yang terbaik untuk
bimbing kita ke jalan yang sebenarnya :)

Latest Post:
1. Yang kau kahwin tu, kau pernah kahwin sebelum ni?
2. Lupakan cinta lama. Kau boleh?

iszieylyanziy said...

@fauzan : kan :)

iszieylyanziy said...

@ahsfantasy24 : betol,,betolkan apa yang salah,,