sejati ke?


adalah yg mampu menahan marahnya dan mampu setia selamanya walaupun berbagai godaan yang mendatang.

24 lying to myself:

ahsfantasy24 said...

yupp,
tahan godaan tu yang susah nak cari :)

iszieylyanziy said...

@ ahsfantasy24 : haha,,taw xpe,,hehe

budakijaupendek said...

kena bg ayat ni dekat si dia. haha!

iszieylyanziy said...

@budakijau : haha,,sila sila,,, :P

shahrazali said...

setuju........hehe....

bukan saje sejati,,malah matang dalam perhubungan...

iszieylyanziy said...

@shahrazali : hehe,,bagos la tu :)

missSenget said...

perempuan sejati..??

hehehe..

iszieylyanziy said...

@senget : perempuan sejati tak tertinggal charger laptop #eh,,haha

Juliet_iRa~" said...

ada je lelaki sejati tu?he

mcm xdo je..;p

iszieylyanziy said...

@ira : haha,,1 dalam sejuta kot,entah

Noraim said...

lelaki sejati lelaki yg tak cepat angkat tangan dgn perempuan :)

Botak said...

mata jadi rambang bila nampak makanan., manyak dugaan woo., ini macam boleh dianggap tidak sejati ka? hahahaha..

iszieylyanziy said...

@noraim : hekhek,,setuju,,xmudah melatah

misyamissyou said...

untung le dpt laki cm ni..kalau semua cm ni kan bagus..xyah pilih..amik je satu..haha

budak penjara said...

yeaaa...ak dpt menahan godaan wanita seksi..haha..sejatinya aku..haha

AinsHa=) said...

kalau perempuan sejati? hehe

ILA HonEyBuNNy said...

ya benar tu..

andai dpt lelaki sejati..kena btoi2 hargai..heheh

iszieylyanziy said...

@botak : dats y la kena tahan dugaan,,memang la kucing takkan tolak ikan depan mata,,tapi,,kita manusia ada akai boleh berfikir kan?hehe

iszieylyanziy said...

@misya : tu lah pasal,,tapi susah nak dapat

iszieylyanziy said...

@penjara : poyo la kau,,entah ye ke tidak,,haha

iszieylyanziy said...

@ainsha : entah la,,nanti nak pk,,hehe

iszieylyanziy said...

@ila : perlu hargai sebab susah sangat2 nak jumpa

si kiut lavender said...

itulah lelaki sejati
di mana..?ntahla...:D

iszieylyanziy said...

@lavender : haha,,tataw gak,, :P