Selesai sudah



Maka selesailah minggu pertama semester baru...

Harapan tak nak terserempak dengan #FH di minggu pertama semester baru tinggal angan-angan bila terserempak di kantin bebetul depan mata

Minggu pertama masuk kelas Pendidikan Perniagaan dan Keewangan lambat dan kena berdiri di hadapan kelas secara berjemaah

gambar takada kena-mengena

ISz cakap : goodluck kepada semua students IPTA and IPTS yang menduduki final exam :)


32 lying to myself:

TiraPengemis said...

stdy mana yunk?

iszieylyanziy said...

@tira: ipg kampus sultan mizan besut terengganu,,haha,,maktab je

AinsHa=) said...

pergh, kena berdiri. Mesti malu tahap max kan? hehe

iszieylyanziy said...

@ainsha : muahaha,,tak malu pon,,sebab ramai,,lec tu pon saje je,,heee

Noraim said...

isz maktab kan? dah sem berapa dah?

iszieylyanziy said...

@noraim : sem 5 degree,,,thun depan final year! owh,,,,haha

zikeryhassan said...

ruginya takde kat tempat kejadian. haha

iszieylyanziy said...

@zikeryhassan : muahaha,,tweet tadi tu untuk aku la ek,,adoii,,ek,,aku tak lari pon,,sebab depan mata betol2,,muahaha

Juliet_iRa~" said...

siapakah FH?hahaha ;p

tu laaa msk kelas lmbt lagi..kekeke ;p

iszieylyanziy said...

@IRA : #fh tu dak yang is cite sal 3 bulan yang lepas,,haha,, alaa,,sesat kat jabatan sendiri,,muahaha

Botak said...

kena berdiri depan kelas? denda ke? dah tua² pun kena macam tu., hahahahaha.. :))

Miss Purple Ungu said...

blh lak bdiri di depan kelas secara bjemaah
klu miss purple kena sorg2 x taw la nak letak muka kt mana huhu

iszieylyanziy said...

@botak : haha,,diam lah ,,amboi,,muda lagi,cam budak sekolah kan,,lala

iszieylyanziy said...

@purple : hahaha,,itu la pasal,,lec tu pon bukan serius,,sesaje je

shahrazali said...

sy tgh exam....jom singgah...meh amin sme2 meh...

emy zulaiha said...

ala...kene diri depan class? malunye...btw gud luck dear..skrg tgh final jugak eh?

iszieylyanziy said...

@shahrazali : hehe,,amin,,goodluck

iszieylyanziy said...

@emy : haha,,xmalu langsung,,hehe,, xlah,,is baru mula sem baru

budakijaupendek said...

good luck for u too ^^

syahirooAhmad said...

yup.. budak2 ipta nga berjuang. busy gila diorang. sampai sms pun tak terbalas. :D peace!

isz FH siapa?

iszieylyanziy said...

@budakijau : is xfinal,,baru mule sem,,heee

iszieylyanziy said...

@syahiroo : amboi,,sampai xreply msj,,haha,,bz ngat stdy tu :) FH??? stand for him! kawan,,hehe

✿nenek moden✿ said...

cikgu isz:
heheh...dulu2 time sekolah kena la benda cegini..tp..sekarang dah tak kena...:P kalau kena sekali sekala pun syok jugak..heheh..XD kan?..

cik wanie Lovela (CWL) said...

alhmd dah selesai hehehe

cik ika said...

study molek2 aw..

TiraPengemis said...

cikgu yer!!! hehe...

iszieylyanziy said...

@nek mo : hahaha,,kelakar je time tu,,,cam bebudak je,,

iszieylyanziy said...

@wanie : alhamdulillah ,praise to Allah :)

iszieylyanziy said...

@ika : baik lah,, *ayat pasrah..haha

iszieylyanziy said...

@tira : muahaha,,cikgu sangat,, :P

Juliet_iRa~" said...

oohh bdk tu..heee ;p

malu ke jmpa dia?alaa jmpa je la sll..muahahha

iszieylyanziy said...

@ira : haha,,xleh kak,,nanti jatuh hati lagi,,wekk :P