Di atas satu cinta

Khamis 16hb February hari tu ada sambutan Maluldurasul peringkat IPG Kampus Sultan Mizan (maktab ISz lah kan) Masa tayangan video tu tertarik dengan satu lagu dalam video ni.. Tajuk dia Di Atas Satu Cinta - Indah Dewi Pertiwi.. Rasa tenang je dengar lagu ni,tataw kenapa,,tenanglah yang penting..Nie lirik dia..

Jejak-jejak langkahku bagaikan lembaran waktu
apakah ku masih bisa terus melangkah
serpihan hidupku kan ku bangun di atas satu cinta

subhanallah aku mencintainya
subhanallah aku menyayanginya
dari ufuk timur hingga ke barat
selalu di hatiku

ISz cakap : sesedap dan setenang mana pon lagu ni,tenang lagi masa berselawat ke atas Nabi Muhammad s.a.w hari tu :)

12 lying to myself:

Hanih Borhan said...

Betoi, saya kena banyak2 selawat... Kata ummat Nabi, tapi selawat kurang, hu3...

zulhilmi tempoyak said...

Umatmu sangat sangat merinduimu Ya RasulAllah. :')

iszieylyanziy said...

@hanih : haha,,,so silalah berselawat banyak2 taw,,jangan dok ikut sunnah kawen ramai je

iszieylyanziy said...

@zulhilmi : maka berselawatlah keatasnya

aisya said...

betul tu isz.. nk try carik la jugak lagu tu.. =)

♥ p a a n i ♥ said...

:)

iszieylyanziy said...

@aisya : cari la,,sedap

iszieylyanziy said...

@paani : :)

zureen said...

:) nice entri!

iszieylyanziy said...

@zureen : thanks :)

najihah sahami said...

kalau selawat 7 kali sehari, insyaAllah nabi akan tolong kita kat akhirat kelak.

iszieylyanziy said...

@mish : insyaAllah.. so sama2 lah kita amalkan